A Nintendo befektetői előtt tartott prezentációban Miyamoto az E3-on bejelentett Zelda Wii U-ról terelte a szót egy teljesen ismeretlen 3DS-es projektre:
“A ‘nyitott világ’ azt jelenti, hogy adott egy hatalmas terület, amelyben a játékosok minden nap csinálhatnak valamit. A hagyományos Legend of Zelda sorozatban a játékos egyszerre pl. egy dungeont csinált végig. Tehát ha van nyolc dungeon, a negyediknél azt gondolta a játékos, hogy ‘még hátra van a játék fele.’ Folyamatosan próbáljuk az ehhez hasonló rendszereket lebontani, és olyan Zeldát csinálni, amelynek hatalmas világát szabadon élvezheti a játékos, amikor csak ideje van rá.”
“A hagyományos Zeldákban könnyen követhető lépések voltak: A játékos megszerez egy új tárgyat egy új dungeonben, annak segítségével teljesíti a pályát, majd miután nagyjából nyolc ilyen tárgyat összegyűjtött, azokat új módokon használja. A ‘Legend of Zelda: A Link Between Worlds’-ben azonban lebontottuk ezt a rendszert, így a játékos a kezdetektől fogva kibérelhetett tárgyakat. Ezen felül vannak még olyan ötleteink 3DS-en, amelyeket nem jelentettünk be, úgyhogy reméljük, érdeklődéssel várják őket.”