A Nintendo és a nyílt világok

Az EDGE magazin hamarosan megjelenő új számában Eiji Aonuma és Shinya Takahashi Zeldáról, Xenoblade-ről, és nyílt világokról mesélnek.

WiiU_Zelda_scrn02_E3

Először Takahashié a szó, aki az idei E3-on is nagyot villató új Wii U-s Xenoblade folytatással kapcsolatban mondta az alábbiakat:

“A járműveket Dolloknak hívjuk (a ‘doll’ angolul ez esetben nagyjából játékfigurát tesz). Ötször akkorák, mint egy ember. Úgyhogy, mivel szerettük volna megtartani a Xenoblade Chronicles világának érzetét, a térképnek is ötször nagyobbnak kellett lennie. Sőt, az X-ben a játék világa még ennél is nagyobb.”

Aonuma ezzel szemben nem a méretekre koncentrált, mikor a Wii U-ra érkező új Zelda játék világára terelődött a szó:

“Ha már nyílt világokról beszéltünk, érdemes elmondani, hogy nem olyan jellegű nyitott világot készítünk [a Zeldához], amelyilyeneket más cégektől az elmúlt években megszokhattunk.”